Hond redt vrouw uit vlammenzee


Boise (Idaho, VS) - Soms moeten redders ook worden gered.

Een vrouw sliep op de bank toen ze werd wakkergemaakt door haar hond. De stacaravan waar de vrouw in woonde stond in brand. De misbruikte hond die de vrouw uit het asiel had gehaald jankte tot dat de vrouw naar buiten liep.

"Ik had een vreselijke hoofdpijn, de caravan was helemaal gevuld met rook," vertelde de vrouw.

De vrouw liep vervolgens terug de stacaravan in om een aantal items te redden.

"Ik ben schoonmaakster in de stad," zei ze. "Ik had veel sleutels in mijn rugzak en moest die terughalen." Ze ging terug de brandende stacaravan in.

Ze raakte in de war en werd bijna overwonnen door de rook. Ze probeerde er weer uit te komen, maar zocht in de verkeerde richting. Haar hond Anna toonde haar de uitweg.

"Ze duwde tegen me aan en leidde mij buiten de deur," verklaarde de vrouw.

Net nadat de vrouw de stacaravan ontvluchtte stortte het dak in. Ze liep op blote voeten en had alleen haar pyjama aan. Ze had brandwonden aan haar voeten opgelopen. Anna en haar twee andere honden kwamen er ongedeerd vanaf.

"Ze is een held," zei vrouw over haar hond Anna.

Geen opmerkingen: